ביקורת ספר: "למה אני לא מתאבד" (מעין אבן, 2016)

ספר הביכורים של הכותב הצעיר מעין אבן הוא אסופה של 50 הבהובים, כפי שהוא מכנה אותם, שלהם מצורפים 50 איורים מאת 50 מאיירים, שמרכיבים יצירה גדושה ומעניינת, שבמהלך קריאתה מתבהר שהשאלה שבשמו של הספר היא למעשה תשובה

whyI

ЧђЧЄ ЧћЧўЧ™Чџ ЧђЧвЂР§Сџ – Ч—Ч™Ч™Чњ ЧўЧњ ЧЎЧЈ Ч©Ч—ЧЁЧ•ЧЁ, ЧћЧ•Ч–Ч™Ч§ЧђЧ™, Ч›Ч•ЧЄЧвЂ, Ч§Ч•ЧЁЧђ Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ ЧћЧўЧћЧ™Ч§ Ч•ЧвЂР§в„ўР§В§Р§вЂўР§РЃР§Р„Р§в„ў – Ч¤Ч’Ч©ЧЄЧ™ ЧњЧЁЧђЧ©Ч•Ч Ч” Р§вЂР§С’Ч•Ч§ЧЧ•ЧвЂР§РЃ 2015, Р§вЂР§РЃР§вЂР§в„ўР§СћР§в„ўР§в„ўР§Р„ Ч¤ЧњЧ•ЧЁЧ ЧЧ™Чџ, Ч›ЧўЧ•Ч“ ЧђЧ—Ч“ Р§вЂР§В§Р§вЂќР§Сљ Ч”ЧЁЧ†ЧвЂР§вЂќР§В©Р§В§Р§Р„ ЧЎЧ¤ЧЁ Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ ЧћЧЎЧ•Ч™Чќ. Р§вЂР§В©Р§вЂР§СћР§Р„ Ч”Ч—Ч•Ч“Ч©Ч™Чќ Ч©ЧўЧвЂР§РЃР§вЂў ЧћЧђЧ–, ЧћЧўЧ™Чџ Ч”ЧЄЧ§Ч“Чќ Р§вЂР§В¦Р§СћР§вЂњР§в„ў ЧўЧ Ч§ ЧђЧњ Ч—Ч–Ч™ЧЄ Ч”ЧўЧ©Ч™Ч™Ч” Ч”ЧЎЧ¤ЧЁЧ•ЧЄЧ™ЧЄ: Ч”Ч•Чђ Ч”Ч¤Ч™Ч§ Ч•Ч”Ч Ч—Ч” ЧћЧЎЧ¤ЧЁ ЧђЧ™ЧЁЧ•ЧўЧ™Чќ Ч©Чњ Ч›ЧЄЧ†העת "Ч”Ч•!" Ч•Ч”Ч’Ч™Чў ЧњЧЁЧвЂР§в„ўР§СћР§в„ўР§в„ўР§Р„ Ч¤ЧњЧ•ЧЁЧ ЧЧ™Чџ Ч›Ч™Ч•Ч¦ЧЁ Ч™Ч™Ч—Ч•Ч“Ч™ Ч•ЧђЧ©ЧЈ Ч”Ч¤Ч§Ч” ЧњЧђЧЁЧвЂР§СћР§Р„ Ч™ЧћЧ™ Ч”Ч©Ч§ЧЄ … Read More

אמש: פתיחת התערוכה "הארץ המובתחת" של זאב אנגלמאיר

התערוכה החדשה והמונומנטלית של זאב אנגלמאיר בבית העיר היא פלא שצריך לראות בכדי להאמין שהיא קיימת. מעולם לא הושקעו כל כך הרבה משאבים ציבוריים בכזאת אינפנטיליות, וזה נפלא

engelmayer

ЧћЧ”:В Ч¤ЧЄЧ™Ч—ЧЄВ Ч”ЧђЧЁЧҐ Ч”ЧћЧ•ЧвЂР§Р„Ч—ЧЄ, ЧЄЧўЧЁЧ•Ч›ЧЄ Ч™Ч—Ч™Ч“ Ч©Чњ Ч–ЧђЧ†אנגלמאיר Ч”Ч™Ч›Чџ: Р§вЂР§в„ўР§Р„ Ч”ЧўЧ™ЧЁ Ч•Ч›Ч™Ч›ЧЁ Р§вЂР§в„ўР§С’ЧњЧ™Ч§, ЧЄЧњ ЧђЧвЂР§в„ўР§вЂ ЧћЧЄЧ™: Ч™Ч•Чќ Ч—ЧћЧ™Ч©Ч™, 16 ЧњЧ™Ч•Ч Ч™ 2016, 20:30 Ч›Ч©Ч”Ч’ЧўЧЄЧ™ ЧњЧ›Ч™Ч›ЧЁ Р§вЂР§в„ўР§С’ЧњЧ™Ч§ Ч”Ч™Ч™ЧЄЧ™ Р§вЂР§Р§вЂўР§вЂ” Ч©ЧђЧ Ч™ Р§вЂР§С›Р§В§Р§вЂўР§Сњ Ч”ЧњЧђ Ч Ч›Ч•Чџ. ЧђЧћЧ Чќ ЧЄЧ™ЧђЧ•ЧЁ Ч”ЧђЧ™ЧЁЧ•Чў Ч”ЧвЂР§Р§в„ўР§вЂ” "Ч”ЧњЧћЧ•ЧЄ ЧЄЧ•Ч¤Ч™Чќ, ЧЄЧЁЧ•ЧўЧЄ Ч—Ч¦Ч•Ч¦ЧЁЧ•ЧЄ, ЧЁЧ§Ч“Ч Ч™Ч•ЧЄ ЧћЧ—Ч•ЧњЧњЧ•ЧЄ, Ч’Ч¤Ч™ЧњЧЧў ЧћЧ•Ч§Ч¤Ч¦Ч™Чќ, Ч§Ч•Ч Ч¤ЧЧ™ Ч•Ч–Ч™Ч§Ч•Ч§Ч™Чџ", ЧђЧвЂР§Сљ Ч–Ч• Ч”ЧЁЧ™ Ч”Ч“ЧЁЧљ Ч©ЧвЂР§вЂќ ЧђЧ Ч’ЧњЧћЧђЧ™ЧЁ ЧћЧЄЧ ЧЎЧ—. ЧњЧђ Ч™Ч›Ч•Чњ ЧњЧ”Ч™Ч•ЧЄ Ч©Ч›Чњ Ч›Ч™Ч›ЧЁ Р§вЂР§в„ўР§С’ЧњЧ™Ч§ Ч”Ч•ЧћЧ” ЧћЧђЧ Ч©Ч™Чќ ЧЁЧ§ … Read More

אמש: בריאן ווילסון באמפי רעננה

בריאן ווילסון הגיע לישראל, והחרדות מנוסטלגיה מגושמת התחלפו לאקסטטיות והרהורים על החלום האמריקאי שווילסון היטיב לתאר ומקומו בתולדות הרוקנ'רול

R-1751993-1241032180

ЧћЧ”: Р§вЂР§РЃР§в„ўР§С’Чџ Ч•Ч•Ч™ЧњЧЎЧ•Чџ Р§вЂР§вЂќР§вЂўР§В¤Р§СћР§вЂќ Ч—Ч™Ч” Ч”Ч™Ч›Чџ: ЧђЧћЧ¤Ч™ ЧЁЧўЧ Ч Ч” ЧћЧЄЧ™: Ч™Ч•Чќ ЧЁЧвЂР§в„ўР§СћР§в„ў,Р’В 8 ЧњЧ™Ч•Ч Ч™ 2016, 21:00 ЧњЧћЧ™ Ч©Ч¤ЧЎЧ¤ЧЎ ЧђЧЄ Ч”Ч”Ч™ЧЎЧЧ•ЧЁЧ™Ч” Ч©Чњ Pet Sounds, Ч§Ч¦ЧЄ Ч—Ч•ЧћЧЁ ЧЁЧ§Чў: 1964 Ч”ЧвЂР§в„ўР§Р§СљР§РЋ: Ч”Ч™Ч™ ЧђЧћЧЁЧ™Ч§Ч”, Ч Ч¤Чњ ЧњЧ›Чќ Ч¤Ч” Ч”ЧЁЧ•Ч§Ч 'ЧЁЧ•Чњ ЧђЧ– ЧњЧ§Ч—Ч Ч• Ч•ЧўЧ›Ч©Ч™Ч• ЧђЧ Ч—Ч Ч• ЧўЧ•Ч©Ч™Чќ ЧђЧЄ Ч–Ч” Ч™Ч•ЧЄЧЁ ЧЧ•Ч†מכם Ч•Ч›Чњ Ч”Ч Ч©Ч™Чќ Ч”ЧвЂР§РЃР§в„ўР§С’Ч•ЧЄ Ч©ЧњЧ›Чќ ЧўЧќ Ч”Ч©Ч™Ч Ч™Ч™Чќ Ч”Ч™Ч©ЧЁЧ•ЧЄ ЧЁЧ•Ч¦Ч•ЧЄ ЧњЧўЧ©Ч•ЧЄ ЧњЧ Ч• Ч™ЧњЧ“Ч™Чќ, Ч Ч”. ЧђЧћЧЁЧ™Ч§Ч”: Ч Ч•Ч ЧЎЧ• Ч¤ЧђЧЎЧ Ч—ЧвЂР§вЂўР§РЃР§Р„ ЧњЧ™Ч™ЧћЧ™Ч– … Read More

השחף: יהושע יוסף – צלם, משורר

השחף המגביה עוּף נמצא מאז ומתמיד, שם, בצילומיו של יהושע יוסף. צילומים של מבט רגיש, חד ומפוכח יחד עם אותה תכונה השואפת, תמידית, להמריא לשחקים חדשים. רשימה על צילום, התגלות ועל אור

תמונה 6 חסידה, 2009. יהושע יוסף

Ч”Ч¦Ч™ЧњЧ•ЧћЧ™Чќ, Ч”Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ Ч•Ч”ЧЎЧ™Ч¤Ч•ЧЁ Ч©ЧвЂР§вЂєР§Р„Р§вЂР§вЂќ Ч”Чќ ЧћЧђЧЄ Ч™Ч”Ч•Ч©Чў Ч™Ч•ЧЎЧЈ Ч•Ц·ЧђЦІЧ ЦТвЂР В§РІвЂћСћ Ч”Ц·Ч©ЦСЧЃЦ·Ч—Ц·ЧЈ Ч•Ц°ЧђЦ¶Ч”Ц°Ч™Ц¶Ч” Р§вЂР¦СЦ·ЧўЦ·Чњ ЧћЦСвЂ- ЧўЧ•Ц№ЧЈ Ч•Ц°ЧњЦ№Чђ ЧђЦ·ЧђЦІЧћЦТвЂР В§РІвЂћСћР В§РЎСџ ЧЁЦ·Ч§В ЧњЦ°ЧћЦ·ЧЁЦ°ЧђЦµЧ” ЧўЦµЧ™Ч Ц·Ч™ЦТвЂР В§РЎСљ, Р’В  Ч•Ц°ЧђЦ¶ЧЄЦ°ЧвЂР¦СЧ•Ц№Ч ЦµЧџ Ч’ЦСЦ·Чќ Р§вЂР¦СЦ°Ч›Ц№Ч—Ц· Ч”ЦІЧвЂР¦СвЂР В§Р’ Р¦СвЂР В§Р вЂћР В¦РўвЂР В§РІвЂћСћ (ЧћЧЄЧ•Чљ Ч©Ч™ЧЁЧ• Ч©Чњ Ч™Ч”Ч•Ч©Чў Ч™Ч•ЧЎЧЈВ Ч”Ч©Ч—ЧЈ) Ч¦Ч™ЧњЧ•ЧћЧ™Чќ Ч©Ч”Чќ Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ Ч Ч›ЧЄЧвЂР§в„ўР§Сњ ЧћЧвЂР§СћР§вЂњ ЧњЧћЧ¦ЧњЧћЧЄЧ• Ч©Чњ Ч™Ц°Ч”Ч•Ц№Ч©Ц»ЧЃЧўЦ· Ч™Ч•Ц№ЧЎЦµЧЈВ (40), Ч¦ЧњЧќ ЧўЧ™ЧЄЧ•Ч Ч•ЧЄ ЧЄЧ™ЧўЧ•Ч“Ч™, ЧћЧ©Ч•ЧЁЧЁ, Р§вЂР§СћР§Сљ ЧўЧ™Чџ ЧЁЧ’Ч™Ч©Ч” Ч©ЧвЂР§в„ўР§вЂєР§вЂўР§СљР§Р„Ч” ЧњЧЁЧђЧ•ЧЄ Ч’Чќ ЧђЧЄ Ч”Ч ЧЎЧЄЧЁ.В Ч¦Ч™ЧњЧ•ЧћЧ™Ч• ЧћЧЄЧўЧ“Ч™Чќ ЧЁЧ’ЧўЧ™Чќ ЧћЧЁЧ•Ч›Ч–Ч™Чќ Ч©Чњ Ч›Ч Ч•ЧЄ Ч•Ч”Чќ ЧћЧ›Ч™ЧњЧ™Чќ Р§вЂР§Р„Ч•Ч›Чќ ЧћЧ§Ч¦Ч†פנימי Ч”Ч Чў … Read More

בין עוכר שלווה לאימה – מחשבות על פחד בשתי יצירות

שתי יצירות שנעות על המתח בין המאיים לעוכר השלווה בשני מדיומים שונים - הסרט "המבט" של ניקולס רוג והספר "אחוזה" של סרחיו ביסיו - מהוות הזדמנות לדיון על תפקידה של האימה באמנות ובחיינו. ויש גם הצעה לפרויקט חדש עבור כותבים וקוראים שלא מפחדים מהז'אנר

ahuza

ЧњЧђ ЧћЧ–ЧћЧџ Ч©Ч™ЧЄЧ¤ЧЄЧ™ ЧђЧ™Ч©Ч” Ч©ЧђЧ Ч™ ЧћЧўЧЁЧ™Ч›Ч” ЧћЧђЧ“ Р§вЂР§вЂєР§вЂўР§вЂўР§В Р§Р„Р§в„ў ЧњЧ”Ч•Ч¦Ч™Чђ Ч§Ч•ЧвЂР§Тђ Ч©Чњ ЧЎЧ™Ч¤Ч•ЧЁЧ™ ЧђЧ™ЧћЧ” Ч•ЧћЧЎЧЄЧ•ЧЁЧ™Чџ Р§вЂР§вЂў Ч™Ч©ЧЄЧЄЧ¤Ч• ЧћЧ’Ч•Ч•Чџ Ч›Ч•ЧЄЧвЂР§в„ўР§Сњ.В Ч©ЧђЧњЧЄЧ” ЧћЧ“Ч•Чў Ч“Ч•Ч•Ч§Чђ ЧђЧ™ЧћЧ”, ЧњЧ•Ч•ЧЄЧ” Р§вЂР§Р§вЂўР§Сџ ЧћЧ•Ч¤ЧЄЧў Ч•ЧвЂР§РЋР§СљР§в„ўР§вЂњР§вЂќ Ч§ЧњЧ”. Ч—Ч©ЧвЂР§Р„Р§в„ў ЧўЧњ Ч›Чљ Ч•ЧўЧ Ч™ЧЄЧ™ ЧњЧ” Ч§Ч¦ЧЁЧ•ЧЄ: "Ч™Ч¦Ч™ЧЁЧЄ ЧђЧ™ЧћЧ” ЧЧ•ЧвЂР§вЂќ Ч–Ч” Ч›ЧћЧ• ЧЧ™Ч¤Ч•Чњ Р§вЂР§вЂќР§СљР§Сњ Ч•ЧђЧ™Чџ ЧћЧЎЧ¤Ч™Ч§ Ч›ЧђЧњЧ”". Ч”ЧћЧ©Ч™Ч›Ч” Ч©ЧњЧ™ ЧћЧђЧ– Ч•ЧћЧўЧ•ЧњЧќ ЧњЧ™Ч¦Ч™ЧЁЧ•ЧЄ ЧђЧ™ЧћЧ” ЧђЧ©ЧЁ ЧЄЧћЧ™Ч“ Ч Ч•Ч¤ЧњЧ•ЧЄ Ч’Чќ ЧЄЧ—ЧЄ Ч”Ч›Ч•ЧЄЧЁЧЄ "ЧўЧ•Ч›ЧЁЧ•ЧЄ Ч©ЧњЧ•Ч•Ч”", Ч”Ч™Ч™ЧЄЧ” Ч•ЧўЧ•Ч“Ч Ч” Ч“ЧЁЧљ ЧњЧ”ЧЄЧћЧ•Ч“Ч“ … Read More

ביקורת ספר: "דייגו היקר" (אלנה פונייטובסקה, 1978; תרגום: מיכל שליו, 2016)

התרגום החדש לעברית של רומן המכתבים הפיקטיבי בין הנאהבים האמיתיים אנג'לינה בלוף והצייר דייגו ריברה, הוא דיוקן של ערגה בלתי פוסקת - לאהוב שעזב, אך גם להרבה יותר מזה. והתוספת של יצירה נוספת המדמיינת שליחת מכתבים של פרידה קאלו לאותו ריברה, נותנת פרספקטיבה נוספת לאותה ערגה, דרך סוג אחר, בוער יותר, שלה

דייגו

Ч”Ч©Ч Ч” Ч”Ч™Чђ 1921, Ч¤ЧЁЧ™Ч– Р§вЂР§В©Р§в„ўР§С’ Ч”Ч—Ч•ЧЁЧЈ. Ч”Ч¦Ч™Ч™ЧЁЧЄ ЧђЧ Ч’'ЧњЧ™Ч Ч” Р§вЂР§СљР§вЂўР§Р€Р’ Ч Ч–Ч Ч—ЧЄ Чў"Р§в„ў Р§вЂР§Сџ Ч–Ч•Ч’Ч” Ч”Ч¦Ч™Ч™ЧЁ Ч“Ч™Ч™Ч’Ч• ЧЁЧ™ЧвЂР§РЃР§вЂќ ЧђЧ©ЧЁ Ч©Ч†למולדתו Р§вЂР§С›Р§В§Р§РЋР§в„ўР§В§Р§вЂў. ЧўЧњЧ™Ч” ЧњЧ©ЧЁЧ•Ч“ ЧўЧ•Ч Ч™ Ч•Ч—Ч•ЧњЧ™, Ч•Ч’ЧЁЧ•Чў ЧћЧ–Ч”, ЧњЧ”ЧЄЧћЧ•Ч“Ч“ ЧўЧќ Ч›Ч™ЧЎЧ•Ч¤Ч™Чќ Ч•Ч—Ч•ЧЎЧЁ Ч™Ч“Ч™ЧўЧ” ЧђЧ•Ч“Ч•ЧЄ Р§вЂР§СћР§СљР§вЂќ Ч©ЧђЧ™Ч Ч• ЧћЧ©Ч™Ч†על ЧћЧ›ЧЄЧвЂР§в„ўР§вЂќ, Ч•ЧўЧќ Ч–Ч™Ч›ЧЁЧ•Ч Ч•ЧЄ Ч§Ч©Ч™Чќ ЧћЧвЂР§В Р§вЂќ Ч”ЧћЧЄ. Ч•ЧњЧћЧЁЧ•ЧЄ Ч”Ч ЧЎЧ™ЧвЂР§вЂўР§Р„, ЧћЧ›ЧЄЧвЂР§в„ўР§вЂќ ЧђЧњ Ч“Ч™Ч™Ч’Ч• Ч—Ч¤Ч™Чќ ЧћЧ›ЧўЧЎ Ч•ЧћЧЁЧ™ЧЁЧ•ЧЄ. ЧђЧ•ЧњЧ™ Р§вЂР§вЂ™Р§СљР§Сљ Ч–Ч” Ч Ч™ЧЄЧџ ЧњЧ—Ч©Ч•Ч†שהם ЧћЧ§ЧвЂР§СљР§в„ўР§Сњ Р§вЂР§В¦Р§вЂњ Ч©Чњ Ч”Ч ЧћЧўЧџ ЧћЧ©Ч§Чњ … Read More

ביקורת ספר: "מחדש" (נוית בראל, 2015)

ספר שיריה החדש של נוית בראל נושא בתוכו כמה ניסים קטנים, בתוך המרחב של החדר ובין עונות השנה, שנוכחים בו באותה המידה, ומאזנים בין החוץ לפנים בספר שמזמין להרגיש ולחשוב בו

עטיפה_-_מחדש(2)

ЧЎЧ¤ЧЁ Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ Ч—Ч“Ч© ЧњЧ Ч•Ч™ЧЄ Р§вЂР§РЃР§С’Чњ – ЧћЧ©Ч•ЧЁЧЁЧЄ, ЧўЧ•ЧЁЧ›ЧЄ ЧЎЧ¤ЧЁЧ•ЧЄ, ЧћЧЄЧЁЧ’ЧћЧЄ, Ч—Ч•Ч§ЧЁЧЄ ЧЎЧ¤ЧЁЧ•ЧЄ, ЧћЧвЂР§В§Р§РЃР§Р„. ЧђЧ Ч™ Ч§Ч•ЧЁЧђЧЄ Р§вЂР§СћР§В Р§в„ўР§в„ўР§Сџ, Ч Ч›Ч ЧЎЧЄ ЧњЧђЧ•Ч•Ч™ЧЁЧ”, ЧћЧЁЧ’Ч™Ч©Ч” Р§вЂР§С’Ч—Ч“Ч•ЧЄ ЧћЧЎЧ•Ч™ЧћЧЄ Ч©Чњ Ч”Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ, ЧћЧ•Ч›Ч Ч” ЧњЧ ЧЎ. Ч•Ч”Ч Ч” Ч”Ч•Чђ Р§вЂР§С’: Р§вЂР§СћР§С›Р§вЂўР§вЂњ 13 Ч©Чњ Ч”ЧЎЧ¤ЧЁ: Ч”Ч”ЧЄЧ—ЧњЧ” Ч—Ч™Ч“ЧЄЧ™ЧЄ Ч•ЧћЧ¤ЧЄЧ” ЧњЧ”ЧћЧ©Ч™Чљ Р§вЂР§В§Р§РЃР§в„ўР§С’Ч”. Ч”Ч–Ч•Ч’ ЧђЧ™Ч Ч• ЧћЧЄЧ—ЧвЂР§С’: Ч–Ч•Ч’Ч™Ч•ЧЄЧ• Ч¤Ч•ЧћЧвЂР§в„ўР§Р„, Ч’ЧњЧ•Ч™Ч”, ЧћЧ•Ч—ЧњЧЧЄ, ЧћЧ•ЧђЧЁЧЄ ЧњЧњЧђ Ч¦ЧњЧ• Ч©Чњ Ч”Ч¦Чњ. Ч”Ч Ч©Ч™Ч§Ч” – ЧЁЧ§ Ч Ч©Ч™Ч§Ч” ЧћЧ›Чњ Ч’Ч™ЧњЧ•Ч™Ч™ Ч”Ч§ЧЁЧвЂР§вЂќ Ч”ЧђЧ¤Ч©ЧЁЧ™Ч™Чќ Ч•ЧђЧ¤Ч™ЧњЧ• Ч–Ч• Ч”Ч—Ч“ … Read More

ביקורת ספר: "דממת חול נשפך" (תמה חזק, 2016)

"דממת חול נשפך" (תמה חזק, הוצאת עתון 77, 2016) הוא ספר שירה בעל שפת דימויים ייחודית, שנעה בין התנ"כי ליומיומי, בין נפשו של הילד לבית המשוגעים, ושקריאה קשובה בו מגלה רבדים רבים של משמעות ויופי

כריכת דממת חול נשפך

ЧЎЧ¤ЧЁ Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ, Ч›ЧћЧ• Ч›Чњ Ч™Ч¦Ч™ЧЁЧЄ ЧђЧћЧ Ч•ЧЄ, ЧћЧ¦Ч™Чў Ч”Ч ЧђЧ” ЧЁЧвЂ-Ч—Ч•Ч©Ч™ЧЄ, ЧђЧљ Ч›Ч“Ч™ ЧњЧ—Ч•Ч•ЧЄ ЧђЧ•ЧЄЧ” Ч¦ЧЁЧ™Чљ ЧњЧ”ЧЄЧђЧћЧҐ, Ч›ЧћЧђЧћЧЁ "Ч™Ч’ЧўЧЄ Ч•ЧћЧ¦ЧђЧЄ – ЧЄЧђЧћЧ™Чџ". Ч™Ч© ЧњЧ”ЧвЂР§в„ўР§Сџ ЧђЧЄ ЧћЧњЧ•ЧЄ Ч”Ч©Ч¤Ч” Ч•ЧђЧЄ Ч©Ч¤ЧЄ Ч”ЧћЧЁЧђЧ•ЧЄ Ч©Чњ Ч”Ч©Ч™ЧЁЧ™Чќ. ЧњЧ›Чџ Ч™Ч© Ч—Ч©Ч™ЧвЂР§вЂўР§Р„ ЧњЧ©Ч™ЧЁ Ч”ЧЁЧђЧ©Ч•Чџ: * Р’В  (Чў' 7) Ч›ЦСЦ№Ч” ЧђЦСвЂР В§Р’¤Р¦ВµР§Сљ Ч”Ц·Ч™ЦСЧ•Ц№Чќ Ч•ЦСЧћЦТвЂР В§РІР‚Р¦СЦ·ЧўЦ·Ч“ ЧњЦ°ЧђЦ·Ч¤Ц°ЧњЧ•ЦСЧњЦТвЂР В§РІвЂћСћР В§Р вЂћР В§РІР‚ўР¦в„– Ч•ЦСЧњЦ°ЧЁЦ¶Ч©ЧЃЦ¶ЧЄ Ч©ЧЃЦ°Ч—Ц№ЧЁЦСвЂР В§РІР‚Сњ, Р§вЂР¦СЧ•Ц№Ч§ЦµЧўЦ· ЧђЧ•Ц№ЧЁ Ч›ЦСР¦ТвЂР В§Р’©Р§РѓР¦В°Р§СћР¦СвЂР В§Р В¦РЎвЂР В§РІР‚Сњ: ЧЎЧ•ЦСЧЎЦТвЂР В§РІвЂћСћР В§РЎСљ Ч•ЦСЧ©ЧЃЦ°Ч•ЦСвЂР В§Р РѓР В¦РўвЂР В§РІвЂћСћР В§РЎСљ Ч©ЧЃЦ¶Чњ Ч¤ЦСР¦СвЂР В§РІР‚“. Ч”ЦСвЂР В§Р РѓР В§РІР‚ўР¦СЧ—Ц· ЧЦСвЂР В§Р Р‹Р В¦РЎвЂР В§РІР‚Сњ Р§вЂР¦СЦµЧ™Чџ Ч”ЦСвЂР В§РЎС›Р В¦РЎвЂ“Ч¤ЦСвЂР В§РЎвЂ™Р В¦РўвЂР В§РІвЂћСћР В§РЎСљ. Р’В  Ч›ЦСЦ№Ч” Ч™Ц°Ч’ЦµЧўЦТвЂР В§РІвЂћСћР В§РЎСљ … Read More

סרטי השנה של שני קיניסו 2015

סיכום שנה קולנועית נוספת בהרפתקה, והפעם של המבקר הצעיר שני קיניסו, שבחר את עשרת סרטי השנה שלו

פרינסס

10. ЧђЧ”ЧвЂР§вЂќ Ч•Ч—ЧЎЧ“ (Р§вЂР§в„ўР§Сљ Ч¤Ч•ЧњЧђЧ“) 9. ЧЎЧ™Ч§ЧђЧЁЧ™Ч• (Ч“Ч Ч™ЧЎ Ч•Ч™ЧњЧ ЧвЂ) 8. Ч•Ч™Ч§ЧЧ•ЧЁЧ™Ч” (ЧЎЧвЂР§РЋР§Р§в„ўР§С’Чџ Ч©Ч™Ч¤ЧЁ) 7. ЧђЧЄ ЧњЧ™ ЧњЧ™ЧњЧ” (ЧђЧЎЧЈ Ч§Ч•ЧЁЧћЧџ) 6. ЧћЧђЧћЧ™ (Ч§ЧЎЧђЧвЂР§в„ўР§в„ўР§вЂќ Ч“Ч•ЧњЧђЧџ) ЧЎЧЁЧЧ• Ч”ЧЧ•Ч†ЧвЂР§в„ўР§вЂўР§Р„ЧЁ Ч©Чњ Ч§ЧђЧЎЧвЂР§в„ўР§в„ўР§вЂќ Ч“Ч•ЧњЧђЧџ ЧўЧ“ Ч›Ч” Ч”Ч•Чђ ЧЁЧ›ЧвЂР§Р„ Ч”ЧЁЧ™Чќ ЧЁЧ’Ч©Ч™ЧЄ ЧўЧ–ЧЄ ЧћЧвЂР§Сћ. Р§вЂР§В Р§вЂўР§РЋР§Р€ ЧњЧ›Чљ, Ч“Ч•ЧњЧђЧџ ЧћЧћЧ©Ч™Чљ ЧњЧ ЧЎЧ•ЧЄ, Ч•ЧњЧЁЧ’ЧўЧ™Чќ ЧђЧЈ ЧћЧ¦ЧњЧ™Ч—, ЧњЧвЂР§в„ўР§в„ўР§Сњ ЧЁЧ’ЧўЧ™Чќ ЧћЧњЧ•Ч“ЧЁЧћЧЧ™Ч™Чќ Ч”Ч—Ч•ЧЁЧ’Ч™Чќ Р§вЂР§С’Ч§ЧЎЧ¤ЧЁЧЎЧ™ЧвЂР§в„ўР§вЂўР§Р„ Ч©ЧњЧ”Чќ ЧћЧћЧњЧ•Ч“ЧЁЧћЧ•ЧЄ ЧђЧ—ЧЁЧ•ЧЄ. Ч–Ч•Ч”Ч™ ЧўЧ“Ч™Ч™Чџ ЧђЧ™Ч Ч” Ч™Ч¦Ч™ЧЁЧЄ Ч”ЧћЧ•Ч¤ЧЄ Ч”Ч’Ч“Ч•ЧњЧ” Ч©Чњ … Read More

סרטי השנה של דניאל עוז 2015

דניאל עוז בוחר את עשרת סרטי השנה שלו, בלי להתחשב בשיקולים זרים כמו הפצה מסחרית בארץ, תחזיות אוסקרים או קונצנזוסים ביקורתיים. התוצאה היא רשימה מגוונת מבחינה גאוגרפית וז'אנרית שמציעה מבט מעט שונה על השנה הקולנועית החולפת ושיאיה

2015MOVIES

Ч”Ч§Ч“ЧћЧ” ЧћЧЎЧЄЧ™Ч™Ч’ЧЄ ЧЎЧ™Ч›Ч•ЧћЧ™ Ч©Ч Ч” Ч”Чќ Ч“ЧвЂР§РЃ ЧћЧЄЧўЧЄЧў Ч•ЧвЂР§СћР§в„ўР§в„ўР§Р„Р§в„ў. ЧЁЧ©Ч™ЧћЧ•ЧЄ Ч©Чњ "10 ЧЎЧЁЧЧ™ Ч”Ч©Ч Ч”" (ЧђЧ• ЧЎЧ¤ЧЁЧ™, ЧђЧ• ЧђЧњЧвЂР§вЂўР§С›Р§в„ў, ЧњЧђ ЧћЧ©Ч Ч”) ЧћЧЄЧ¤ЧЁЧЎЧћЧ•ЧЄ ЧўЧњ-Ч™Ч“Ч™ ЧћЧ—ЧвЂР§РЃР§в„ўР§Сњ Р§вЂР§СћР§СљР§в„ў ЧЄЧ•Ч§ЧЈ ЧЎЧћЧ›Ч•ЧЄЧ™, ЧњЧЁЧ•Ч†מЧвЂР§В§Р§РЃР§в„ўР§Сњ, Ч•Ч”ЧЎЧћЧ›Ч•ЧЄ Ч”Ч–ЧђЧЄ ЧћЧ©Ч¤Ч™ЧўЧ” ЧўЧњ Ч”Ч§Ч”Чњ ЧњЧ§ЧвЂР§Сљ ЧђЧЄ Ч”Ч”ЧўЧ“Ч¤Ч•ЧЄ Ч”ЧђЧњЧ• Ч›ЧўЧ•ЧвЂР§вЂњР§вЂўР§Р„ ЧћЧ•Ч’ЧћЧЁЧ•ЧЄ. Р§вЂР§В¤Р§вЂўР§СћР§Сљ, Ч”ЧЎЧ™ЧвЂР§вЂўР§Р„ Ч©ЧвЂР§вЂ™Р§СљР§СљР§Сџ Ч”ЧћЧћЧЎЧ“ Ч”ЧвЂР§в„ўР§В§Р§вЂўР§РЃР§Р„Р§в„ў ЧћЧ Ч™Ч— ЧђЧЄ ЧђЧ¦ЧвЂР§Сћ-Ч”ЧђЧњЧ•Ч”Ч™Чќ Ч©ЧњЧ• ЧўЧњ ЧЎЧЁЧ Ч–Ч” Ч•ЧњЧђ ЧђЧ—ЧЁ ЧђЧ™Ч Чџ ЧђЧћЧ Ч•ЧЄЧ™Ч•ЧЄ-ЧЧ”Ч•ЧЁЧ•ЧЄ – Ч—ЧњЧ§Чџ ЧђЧ¤Ч™ЧњЧ• Ч ЧЎЧ™ЧвЂР§Р„Ч™Ч•ЧЄ – ЧђЧвЂР§Сљ … Read More